Restituirea impozitului din Olanda

Obțineți restituirea impozitului!

Compensaţia pentru plata asigurării medicale (Zorgtoeslag)

Dacă aţi achiziţionat poliţa de asigurare medical obligatorie în Olanda, puteţi primi o parte din această sumă înapoi.

Potrivit Legii asupra Asigurării de Sănătate (Zorgverzekeringswet), toţi rezidenţii Ţărilor de Jos, care au lucrat şi plătit impozit pe venit în această ţară, trebuie să aibă o asigurare obligatorie. Dacă aveţi un Card de Asigurare de Sănătate European emis din ţara dumneavoastră (State din Spaţiul SEE + Elveţia) aveţi dreptul de şedere în Olanda, dar nu aveţi dreptul de a lucra în această ţară.

Suma compensaţiei depinde de venitul dumneavoastră anual.

Suma compensaţiei pentru anul 2021:

• Până la 107 euro pe lună, dacă venitul anual nu a depăşit suma de 31 000 euro

Dacă doriţi să aplicaţi pentru asigurarea medicală, trebuie să îndepliniţi câteva condiţii. Principala condiţie o reprezintă plata normală a contribuţiilor de asiguare medicală.

La sfârşitul anului fiscal, toată suma este transferată într-o sigură plată.

Documente necesare:

1. Copia după paşaport sau carte de identitate;
2. Numărul Soffi, care presupune numărul de securitate socială (dacă nu aveţi documentul, dar ştiţi numărul, trebuie doar să îl scrieţi pe formulaul de înregistrare);
3. Formularul Jaaropgave* sau ultimii fluturaşi de salariu** de la toţi angajatorii;
4. Copie a poliţei de asigurare sau a cardului de asigurare.

Notă: Toate documente pentru compensaţia pe anul 2021 trebuie asigurare pentru inspectoratul fiscal până la data de 01/09/2022. Aplicaţiile ulterioare nu sunt acceptate.

Durata: În medie, atribuirea compensaţiei durează între 3 şi 4 luni; totuşi, inspectoratul fiscal are dreptul a realiza decizia finală într-un an după recepţia documentelor.

* Jaaropgave este un document emis de un angajator. Include toate informaţiile cu referire la salariile şi taxele plătite. Jaaropgave trebuie emis la sfârşitul anului fiscal. Căutarea formularului Jaaropgave costă 20 euro.

** Ultimul fluturaş de salariu este un document cu venitul dvs şi taxele plătite care e eliberat de angajatorul dvs de fiecare dată când vă plăteşte salariul. Ultimul fluturaş asigură toate informaţiile despre venitul şi taxele plătite începând cu ziua de angajare sau începtul anului fiscal.

Nu poți găsi răspunsul? Pune-ne o întrebare aici:

Poți pune o întrebare,doar completați acest formular. Vom face tot posibilul să vă răspundem cât de repede putem. Mulțumesc.


Trimite