Restituirea impozitului din Austria

Obțineți restituirea impozitului!

Documente necesare

Ca să începem procedura de recuperare a taxelor, avem nevoie de următoarele documente:

  1. Copie a paşaportului sau a cărţii de identitate;
  2. Formularul Jahreslohnzettel sau ultimii fluturași de salariu;
  3. Certificatul de rezidenţă fiscală (E9) (descărcați formularul);
  4. Documente legate de înregistrarea şi anularea înregistrării adresei din Austria (dacă le aveţi);
  5. Contract de închiriere Mietvertrag (dacă îl aveţi);
  6. Facturile de închiriere, dacă nu au fost compensate de angajator (dacă le aveţi).

NOTĂ: Chiar daca nu aveţi documentul Jahreslohnzettel – nicio problemă!! Tot puteţi să aplicaţi pentru rambursarea taxelor! Putem să primim documentul lipsă pentru dumneavoastră!

Ce este Jahreslohnzettel?

Jahreslohnzettel este un formular oficial guvernamental, pe care îl primiţi de la angajator la sfârşitul fiecărui an fiscal. Conţine informaţii despre venitul brut total şi taxele platite.

Nu poți găsi răspunsul? Pune-ne o întrebare aici:

Poți pune o întrebare,doar completați acest formular. Vom face tot posibilul să vă răspundem cât de repede putem. Mulțumesc.


Trimite